Thursday, August 30, 2012

ChoqlateDaun Emy updated his status: "#Wahai Pencipta Keindahan,.. Wahai Pencipta Kelembutan,.....

facebook
ChoqlateDaun Emy
ChoqlateDaun Emy updated his status: "#Wahai Pencipta Keindahan,.. Wahai Pencipta Kelembutan,.. Wahai Pencipta Kasih sayang,.. Sebagaimana Engkau perlihatkan keindahan yang ada pada makhluk Mu, sebagaimana Engkau perlihatkan kelembutan yang ada pada makhluk Mu, sebagaimana Engkau perlihatkan kasih sayang yang ada pada makhluk Mu, maka perlihatkan padaku Keindahan Mu wahai Allah?, perlihatkan kelembutan Mu wahai Allah.., perlihatkan kasih sayang Mu wahai Allah.... Aku mengharapkan cintaMU.... Aku mengharapkan kasih sayangMU.... Aku mengharapkan pertolonganMU... Aku mengharapkan kelembutanMU... Aku mengharapkan belas kasihanMU.... Aku mengharapkan MU....... Itulah harapanku.....itulah anganku....itulah keinginanku.... itulah mimpiku....itulah khayalanku....itulah inginku..... sungguh kecewanya hati ini..jika cinta ini ditolak.... sungguh hancurnya hati ini..jika kasih sayang ini ditolak.... sungguh merananya diri ini...jika kerinduan ini tidak dibalas.... Wahai Rabb.... salahkah aku merinduiMu? Sedangkan Engkaulah yang menciptakan kerinduanku pada Mu.. Salahkah aku ingin mendekatkan diriku padaMu? sedangkan Engkaulah yang menciptakan keinginanku untuk dekat kepada Mu... Cintailah aku Rabb.... Cintailah aku Rabb.... Cintailah aku Rabb.... Ustaja Qalsom Farhana Abdul Manaf"
You are receiving this email because you've listed ChoqlateDaun Emy as a close friend. Change Close Friend Notifications.
View Post
This message was sent to arildinho13@gmail.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future, please click: unsubscribe.
Facebook, Inc. Attention: Department 415 P.O Box 10005 Palo Alto CA 94303

No response to “ChoqlateDaun Emy updated his status: "#Wahai Pencipta Keindahan,.. Wahai Pencipta Kelembutan,.....”

Leave a Reply