Tuesday, October 29, 2013

Aku Insan Kerdil updated his status: "Tips E-liquid (bagi saye) :- liquid yang baik adalah liquid ya...

facebook
Aku Insan Kerdil
Aku Insan Kerdil updated his status: "Tips E-liquid (bagi saye) :- liquid yang baik adalah liquid yang digunakan tidak menjahanamkan wick, tidak mudah hangus, tidak berbuih, tidak mengeluarkan bau yang pelik (basi), mempunyai rasa(x mcm sesetengah liquid bau sedap rasa xde), mint yang sederhana, sedap tekak...yang penting OD...hahahaha"
Like · Comment · Share
You are receiving this email because you've listed Aku Insan Kerdil as a close friend. Change Close Friend Notifications.
View Post
This message was sent to arildinho13@gmail.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future, please unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

No response to “Aku Insan Kerdil updated his status: "Tips E-liquid (bagi saye) :- liquid yang baik adalah liquid ya...”

Leave a Reply