Sunday, November 23, 2014

Aku Insan Kerdil shared a link: "Petani Tidak Akan Terkesan Dari..."

Aku Insan Kerdil Aku Insan Kerdil shared a link : " Petani Tidak Akan Terkesan Dari... " Petani Tidak Akan Terkesan Dari Pemansuhan Subsidi Kerana Pakai Kapchai - Najib | PenaMerah um-fabolous.blogspot.com PrivaTE Dalam Negara Edit Petani Tidak Akan Terkesan Dari Pemansuhan Subsidi Kerana Pakai Kapchai - Najib SERDANG, 22 Nov - Kenaikan harga minyak berikutan keputusan kerajaan untuk memansuhkan subsidi tidak akan memberi kesan kepada petani di Malaysia.Ini kerana petani Malaysia tidak memiliki kender… Like · Comment · Share You are receiving this email because you've listed Aku Insan Kerdil as a close friend. Change Close Friend Notifications.
facebook
Aku Insan Kerdil
Aku Insan Kerdil shared a link: "Petani Tidak Akan Terkesan Dari..."
Petani Tidak Akan Terkesan Dari Pemansuhan Subsidi Kerana Pakai Kapchai - Najib | PenaMerah
um-fabolous.blogspot.com
PrivaTE Dalam Negara Edit Petani Tidak Akan Terkesan Dari Pemansuhan Subsidi Kerana Pakai Kapchai - Najib SERDANG, 22 Nov - Kenaikan harga minyak berikutan keputusan kerajaan untuk memansuhkan subsidi tidak akan memberi kesan kepada petani di Malaysia.Ini kerana petani Malaysia tidak memiliki kender…
Like · Comment · Share
You are receiving this email because you've listed Aku Insan Kerdil as a close friend. Change Close Friend Notifications.
View Post
This message was sent to arildinho13@gmail.com. If you don't want to receive these emails from Facebook in the future, please unsubscribe.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

No response to “Aku Insan Kerdil shared a link: "Petani Tidak Akan Terkesan Dari..."”

Leave a Reply