Monday, September 28, 2009

crazypips.com Your Forex Solution / From Admin Crazypips -- For malaysia Traders Only

This is an e-mail from 'crazypips.com Your Forex Solution'

Message:
Nampaknya sambutan cukup mengalakkan. Dan ada yang minta SS, ada yang minta forqward test, ada yang takut kena scam dan macam2 lagi :D . Dan ini memang lah lumrahnya. saya x kecik hati pun :D

Cam nih

Projek ini hanya utk crazypips group yang hendak mencuba nasib sebanyak 1 lot USD 10... Kalo mampu terpulanglah .. x dok batasan . Tawaran ini saya berikan kepada ahli2 web crazypips.com memandangkan kita hanya mencuba sebanyak USD 10.00 .. kalo rugi pun USD 10 tapi kalo untung memang berbaloi. dan kalo x mau pun x po.. tidak ada paksaan.

Backtest memang ada.. nanti saya akan masukkan dalam web crazypips.com... forward test masih 2 hari. kalo nak tunggu forward test tuh selama 5 bulan lagi baru nak join .... dipersilakan. Bab scam tuh.. setakat nih saya x berniatlah nak scam sebab USD tuh x masuk dalam akaun bank saya tapi masuk terus ke akaun forex saya. nanti saya berikan acc no dan password sekali.

saya pun x beri jaminan bahawa projek ini akan di jamin untung tetapi berdasarkan kiraan dan teori serta backtest ianya memang akan dijamin untung kecuali jika broker sekat EA tuh dari berfungsi dengan sewajarnya. Risiko ini saya x leh nak buat apa2 sebab diluar kawalan saya. Tetapi seandainya ia tidak ada gangguan.. hasilnya adalah menakjubkan.

kalo begitu menguntungkan kenapa saya nak cari orang lain???

soklan ini memang akan bermain di kepala para trader. Seperti yang saya kata ini adalah projek group crazypips.com. Ada 3 pilihan untuk perkara ini:-

1. Join the group dengan modal minima USD 10. ATAU
2. register Instaforex bawah saya dan saya akan berikan EA ini ATAU
3. Kalo byk duit sgt boleh beli EA nih dengan USD 200.00

So terpulang pada diri masing2... nak join .. silakan.. x mo join pun saya x po.

No response to “crazypips.com Your Forex Solution / From Admin Crazypips -- For malaysia Traders Only”

Leave a Reply